niedziela, 6 kwietnia 2014

Wstęp

Witam was na moim kolejnym blogu. Niektórzy mogą mnie kojarzyć z unmasked, gdzie również pisałam o Harry'm. Ta historia będzie się o wiele różnić od poprzedniej o czym będziecie się mogli wkrótce przekonać. Mam nadzieję, że historia wam się spodoba i będziecie ją czytać. Jak na razie na blogu jest pusto, ale już możecie odwiedzać zakładkę "Obsada" gdzie macie krótki zarys głównych postaci oraz zapisywać się do "Informowanych" :)
To chyba tyle ode mnie. Rozdział pierwszy pojawi się, gdy będę miała już gotowy szablon i zwiastun :)
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Cześć. Na razie mnie zaciekawiłaś, więc zaobserwuję twojego bloga. Zobaczymy czy wciągnę się w tą historię i czy zostanę tu na dłużej. Czekam na pierwszy rozdział. Pozdrawiam, Weronika z you-and-me-equals-we.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam bohaterów i powiem, że zapowiada się na super opowiadanie C: Teraz tylko czekam na ta rozdział pierwszy i zwiastun przy okazji.
    Ami ♥
    heartbreaker-fanfiction-33.blogspotcom
    &
    this-is-my-life-brooklyn.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiłaś. Mam nadzieje, że szybko wstawisz pierwszy rozdział. Spodobał mi się pomysł z tym, że bohaterowie będą bokserami;-)
    Pozdrawiam<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mnie zaciekawiłaś. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. Będę obserwować tego bloga :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, cześć. Twój zwiastun jest już gotowy. Przepraszam, że musiałaś tak dłuuugo czekać.
    Last-Doomsday

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłaś błąd. pisze się Harrym a nie Harry'm

    OdpowiedzUsuń
  7. Hajka :) mam dwie sprawy.
    1. Bardzo mi się podoba i na pewno będę wpadać :D
    2. JAK UMIEŚCIŁAŚ TEn CHOLERNY BUTTON SZABLONIARNI ? jejku też chce zamówic szablon, ale najpierw button :( tylko jestem w tych sprawach zielona i nie wiem jak :( proszę wytłumacz

    OdpowiedzUsuń